Κυριακή 5 Απριλίου 2015

"ΣΜΥΡΝΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ"

"ΣΜΥΡΝΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ"
 ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ












Από το ομώνυμο βιβλίο της Μιμής Ντενίση με το κείμενο του θεατρικού έργου




ΧΑΛΙΛ: Θα πάω στον στρατό. Ζητάνε κι άλλους για τον πόλεμο.
ΦΙΛΙΩ:Εμείς φτάσαμε μέχρι τον Ραχμί, είπαμε είσαι άρρωστος για να μην πολεμήσεις.
ΧΑΛΙΛ: Ντρέπομαι που το καταδέχτηκα. Μα είχα τους λόγους μου... έβανα τη δουλειά μου εδώ πάνω από όλα. Μα τώρα...
ΦΙΛΙΩ: Τώρα τον χάνετε τον πόλεμο...
ΧΑΛΙΛ: Γι` αυτό θα πάω. Δεν πάω για τη νίκη, πάω για την έρμη την πατρίδα μου που καταρρέει. Δεν πρέπει να την αφήκουμε να εξευτελιστεί.
ΦΙΛΙΩ: Δεν σε καταλαβαίνω.
ΧΑΛΙΛ: Γιατί; Εσείς αγαπάτε πολύ την πατρίδα σας.
ΦΙΛΙΩ: Φυσικά.
ΧΑΛΙΛ: Μα έχετε δύο πατρίδες. ετούτη που γεννηθήκατε και τη Μεγάλη που ονειρεύεστε: την Ελλάδα. Εμείς έχουμε μόνο μία: αυτήν εδώ.
ΦΙΛΙΩ: Πώς γίναμε έτσι;Ζούσαμε τόσο μονιασμένοι...πώς αλλάξανε όλα τόσο ξαφνικά;
ΧΑΛΙΛ: Άλλοι τ` αλλάξανε. Αυτοί που μοιράζουνε τις χώρες και ξαναζωγραφίζουνε τους χάρτες.
    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου